ons.

idag har det typ inte hänt så mke men på morgonen hade vi musik
och jag spelade synt/keyboard :) gick bara bra. sen hade vi typ svenska
och då skulle vi typ skriva en berättelse men jag kom inte på ngn rubirk
förrän typ i slutet av lektionen menmen.. på idrotten körde vi typ ngt
med madrasser och då trodde jag att det var fler tjejer i mitt lag så då
när våran lärare frågade om ngn ville gå över för det var för få i det andra
då sa linn att hon kunde gå över och då fick jag vara själv tjej med killarna?! :o
shysst.. aja men det gick bra :) sen körde vi basket och jag satte faktiskt
ganska många (a' ♥ efter idrotten så slutade vi. sen när jag kom hem fikade
jag lite och såg på tv. sen for jag på piano. gick bra, fick en guldstjärna :] ♥
sen när jag kom hem så åt jag middag och just nu sitter jag bara och
slappar framför datorn fast ska snart göra läxor -.- aja, harebra ♥

with love caroline ♥

Kommentarer
Postat av: Jonte

vårat lag var ändå bäst!<3 :)

2009-12-02 @ 19:37:31
Postat av: perfect

snygg bogg <3 xd

2009-12-02 @ 20:34:40
Postat av: Anonym

ojj , glömde L:et

2009-12-02 @ 20:35:17

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg?

E-post (syns bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0