sön.

idag fick jag stiga upp tidigt för att jag skulle ha tävlingsträning och det gick bara bra.
sen när jag kom hem duschade jag & bytte om. sen vid typ kl.13 for jag och johanna på
julmarknaden. och där va också jonathan så då gick vi med honom också :) jag köpte
en marsipangris doppad i choklad, en remm & en påse men olika smakers polkagrisar.
hehe, fast sen när vi gick hem till johanna så åt johanna & jonathan upp typ halva påsen :p
och lite jag men mest dom typ.. :p ♥ iaf så for jag hem vid typ 16 och sen dess har jag typ
suttit vid datorn och lite sånt (a' ♥ ja, det var typ allt för idag men kmr bilder i morron! ;) ♥
with love caroline ♥


Kommentarer
Postat av: brownii

Saknar deej!!

kramm!!

2009-12-06 @ 18:49:19
URL: http://blondobrown.blogg.se/

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg?

E-post (syns bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0