fre.

yes, äntligen fredag(: har typ inte gjort så mke speciellt men efter skolan
for jag och mamma till min moster för att vi skulle fixa lite saker till morfar
för han fyller 90 om några dagar ♥ iaf då fick vi fika där och hennes katter
är såå söta (a) en av hennes katter hoppade upp i mitt knä och den andra
typ slickade mig i ansiktet :] sen när jag kom hem satt jag lite vid datorn
och sen åt jag middag och lite sånt. sen har jag också sett idol och tagit ett
fotbad xp haha, typ skönt. jag hejjar typ på Calle, Tove & Erik tror jag(;
i morron måste jag upp ganska tidigt för jag ska ha typ specialträning inför
tävling. har tävling den 12 de3cember tror jag det var. lite tråkigt med all
den här texten nu men.. i morron har jag först dans kl.10 till typ 12 elr ngt.
sen ska jag äta lunch och sen fara på en annan dans och sen kmr jag typ
hem 15.15 och då kmr jag typ vara ganska trött så jag kmr nog inte blogga
förrän på kvällen tror jag. sry om det kanske tog en stund att läsa
egenom allt detta men..

här kmr lite idol bilder iaf(: ♥



jurryn.



Tove  Mariette  Erik  Calle  Reza

Vem hejjar ni på? (a)




Kommentarer
Postat av: Ada

Jag hejjar på Erik :)

2009-11-20 @ 23:20:54
URL: http://adae.blogg.se/

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg?

E-post (syns bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0