fre.

idag på rasten körde vi limbo xd haha, det var typ kul. jag klarade mig längst :] ♥
idag vare jonte & julle som hade klassens timme :) och det var talang :p
jag, johanna & Linh spelade piano. hehe, typ consert ala Caroline xd
elr jag kom iaf på vad vi skulle spela och visade vad dom skulle spela :p
ni var bäst på att spela ♥ hahha xd och vi vann :]< 3
efter skolan så följde johanna med mig hem och vi fikade pepparkakor :)
sen for vi på stan en stun doch jag köppte nyckelband/mobil, godis & en läppglans
som var formad som en liten börs. jättesööt :p ♥ sen for vi hem till mig igen
och snart ska vi göra en film som vi alltid gör typ (a) sen ska vi se idol och äta
godis och lite sånt ;d ♥ det var typ allt.. men ge gärna föslag på vad som
kan förbättra bloggen för jag kmr typ sluta blogga om ni inte komenterar :/ ♥
ps. sry mina stavfel men kollar ofta inte om jag skriver fel för skriver ganska
snabbt ibland xd ♥ hejdå;*


Kommentarer
Postat av: Ada

Jag brukar kommentera...

2009-11-28 @ 12:19:49
URL: http://adae.blogg.se/

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg?

E-post (syns bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0