ons.

Idag började dagen med musik. inte kul, jag älskar musik men den musik vi har
nu är verkligen inte bra enligt mig iaf. när vi skulle börja spela så fick inte äns jag veta
vad jag skulle spela förrän när det typ var 10 minuter kvar elr mindre..
när jag kom hem så la jag mig på soffan och somnade :] hehe, trött efter
fest hela dagen + träning. sen typ vid kl. 17 så for jag och mamma ner på stan
en snabbis och jag hittade några tröjor och en kofta :) för typ en liten stund sen
såg jag ''guds tre flickor'' och sen satte jag mig vid datorn (a)

n y d e s i g n ! ♥

Ny design är på gång :) alice ska fixa
den i morron. längtar (a'♥

f a n t a s i l ö s !..

just nu skriver jag ju bara text och det
kanske inte är det roligaste.. ?
men det är iaf pga. att jag typ är
trött och inte har någon fantasi just nu
så det skulle vara jättebra om ni kom
med några förslag :)

hugs & kisses
/Caroline


Kommentarer

Kommentera?

Namn:
Kom ihåg?

E-post (syns bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0